El llop
9 maig 2011
Hi havia una vegada un nen que es deia Luis; aquest noi va trobar un llop que acabava de néixer i el va dur a casa seva, el va criar, li va posar el nom de Narco. Ell sempre jugava amb el Narco però fins que un dia en Luis es va despistar per una pilota que va veure i en Narco va perseguir a un conill i es va perdre. En Luis va intentar agafar-lo però no va poder. Ell va anar a casa seva plorant i va dir a la seva mare:
– Mare puc posar fotos d’en Narco a tot arreu, perquè se m’ha escapat -va dir plorant.
– I com pot ser això? – digué ella.
– Es que vaig trobar una pilota, vaig anar cap a ella i em sembla que mentrestant en Narco va perseguir a un gat o a un conill.
– És la teva responsabilitat i tu t’encarregaràs de posar totes les fotografies al poble.
– Però…va dir en Luis.
– Però res – va dir la seva mare. I no va deixar acabar de parlar a en Luis.
En Luis va anar a penjar tots els cartells de les fotografies del seu llop i cada vegada que es trobava amb una persona deia:
– Per favor, si trobessin a aquest gos que sembla un llop – va mentir per que sinó la gent no s’atrevirien a agafar a en Narco. Mentre els deia com era el Narco els mostrava una fotografia on també hi havia escrit el següent missatge: (Narco) No dubtin i truqueu a aquest número 665871432.
Va seguir fins que no li va quedar cap foto. Després va marxar cap a casa.
Va passar un mes i el Narco no apareixia i era el seu aniversari. En Luis es va posar molt trist i tenia ganes de plorar però la seva mare li va donar una sorpresa; li va regalar un gos pastor alemany un xic semblant a en Narco de petit. El nen es va alegrar moltíssim i va estar jugant amb ell . Li va posar el nom de Luntar.
– Hi ha algú per aquí? -va dir en Luis amb molta por.
Es seguia escoltant aquest soroll.
– Hi ha algú per aquí ? -va dir una altra vegada:
Hi va aparèixer un llop carnívor, molt gran, amb les mans plenes de sang i va atacar a en Luis i a en Luntar. Ells van córrer per intentar fugir però en Luis va
ensopegar amb una arrel gran d’un arbre i es va fer mal, el seu gos es va parar
al seu costat intentant ajudar-lo, però el llop va arribar. Va ser aleshores quan el nen el va mirar fixament als seus ulls i al seu cos . I sorpresa! va recordar que era el seu llop Narco!
Narco estava ferit i no reconeixia el seu antic amo fins que en Luis va dir:
– Narco! Sóc jo en Luis no te’n recordes?—va dir alegrement.
En Narco es va posar a sobre d’ell. Luntar va saltar i va agafar a en Narco i es van barallar. Encara que Luntar era pastor alemany i era gran Narco el va guanyar perquè era un llop i tots dos van acabar ferits.
Luis va començar a plorar i en Narco va parar i girà cua. Després de fer dues passes va fer la volta i va anar corrents cap a en Luis i cap Luntar, els va posar tota la caraplena de baba. Llavors en Luis va dur a Narco i a Luntar cap a la seva casa.
Va arribar a la seva casa i la seva mare es va quedar sorpresa.
– Per què has agafat a aquest llop?—va dir la seva mare.
– No és qualsevol llop, és que no el reconeixes? és Narco!—va exclamar.
– És veritat no el reconeixia! – I es va alegrar
En Luis i la seva mare van jugar amb el Luntar i amb el Narco.
Anacut