La Prehistòria

COVES D’ALTAMIRA

JOC DE LA PREHISTÒRIA

Reproducció de com es feia la pintura rupestre del paleolític:

Imatge de previsualització de YouTube

Vídeo realitzat a l’Escola Pilar Mestres de La Roca del Vallès durant el curs 1988-89:

Imatge de previsualització de YouTube

El primer art de la Humanitat apareix a l’etapa de la història anomenada Paleolític Superior, que comprén entre els 30.000 i els 8.000 anys a.C.

L’amic invisible

Hola sóc l’amic invisible de tots. Voleu algunes idees pel regal que heu de fer al vostre “amic visible”?

Cliqueu la imatge del nostre invisible i… sorpreneu als vostres companys!

Aquí teniu altres webs on podeu trobar més idees:

Oh! Manualidades: hi podem trobar tot tipus d’eines i recursos per a fer manualitats, un espai sensacional per a construir noves activitats manipulatives amb els infants.

invisible_man-150x150

Constitució del Consell d’Infants

Ahir dimecres dia 22 de novembre del 2016 va tenir lloc a la Sala de Plens de l’ajuntament de Mataró l’acte de Constitució del Consell d’Infants d’enguany. Com podeu veure a la fotografia aquests any hi ha representació de moltes escoles tant públiques com concertades, totes aplegades en un únic bé comú: millorar la ciutat.

Ahir es va decidir el tema amb el que treballaran aquests 64 infants. Entre tots van escollir com a tema a treballar aquest curs la Pobresa i la solidaritat.

Els van regalar una samarreta per a tots ells, que cal que la conservin fins que pleguin del Consell. Mireu quina patxoca que fan!!!

consell

Mapes interactius

Clica—> MAPA ELECTRICO
Página para aprender a situar las ciudades españolas en el mapa.

Clica—> RIOS Y MARES DE ESPAÑA
Excelente página educativa donde aprenderemos a situar en España los mares y los ríos más importantes.

Clica—> MONTAÑAS DE ESPAÑA
Buena página interactiva donde debemos colocar las montañas más importantes de España en su lugar correspondiente .

MÉS:

¿Conoces bien los ríos de España? Prueba a señalar en el mapa cada uno de los ríos de España por los que te van preguntando. Ojo que no son precisamente los más conocidos.

Elige de la lista propuesta el nombre de cada uno de los ríos de España señalados en el mapa.

Elige de la lista propuesta el nombre de cada uno de los tipos de relieve (sierras, picos, depresiones,…) señalados en elmapa de España.

Puzzle interactivo de lospaíses de Europa. Tienes que arrastar cada pieza (país) hasta completar el mapa.

Puzzle interactivo de lasComunidades Autónomas deEspaña. Tienes que arrastar cada pieza hasta completar el mapa.

Elige de la lista propuesta elnombre de cada una de lasComunidades Autónomas deEspaña que te va señalando el mapa.

Puzzle interactivo, de nivelfácil, de las provincias de España. Tienes que arrastar cada pieza hasta completar el mapa.

Fíjate en la provincia por la que te preguntan en el mapa de España y elige, de la lista propuesta, el nombre correcto.

Ubica en el mapa cada una de lasprovincias de España por las que te va preguntando este juego interactivo de geografía.