L’era dels animals estranys
11 maig 2011Hi havia una vegada un país, Espanya, on els científics van descobrir un altre planeta. Davant d’aquest descobriment van haver d’informar al president. Aquest va decidir enviar una nau amb persones dins per investigar.
Era l’any 2009, dia 13 de febrer, jo era un d’aquells científics. Em dic Jaume, tinc 28 anys, em van enviar en aquesta missió juntament amb dos soldats de l’exèrcit.
A la nit vaig escolta un explosió: boom!!! Era un meteorit que va caure al costat de la casa del meu veí. El meteorit es va partir per la meitat, d’allà va sortir un escorpí molt gran.
Al dia següent em vaig preparar per anar a la missió. Van venir el dos soldats de l’exèrcit. Vam entrar a la nau espacial, aviat es va enlairar i vam sortir de l’atmosfera.
De cop ens vam adonar que d’Àsia venien molts meteorits, com si fossin una
manada. Vam començar a intentar esquivar-los, vam aconseguir evitar tots però un dels últims ens va fer un cop. Prop d’allà hi havia una carretera, ens vam acostar i vam provar d’aterrar allà, però la nau va explotar.
Jo era l’únic supervivent. Just al meu costat va caure un altre meteorit. Vaig veure com es partia i d’allà sortia un animal estrany, era com un peluix. Em va agafar i em va portar fins a un bosc proper, allà vam entrar a una cova que hi havia.
Fa cinc dies em vaig despertar. Aquell animal estrany m’estava ajudant amb l’escorpí d’aquella nit passada. El Pelujet, així l’anomenava jo, era qui manava en aquell planeta. Vaig demanar-li que em portés a la casa meva, li vaig explicar que havia vist com la gen fugia d’alguna cosa. Des de lluny es veia un animal estrany, molt gran. Estava matant a tota la gent que trobava pel camí. L’exèrcit estava disparant contra ell.
A l’arribar el Pelujet va parlar amb l’animal estrany, era una mena de dinosaure. Li va demanar que s’aturés.
Al dia següent em va trucar la meva amiga Marta, té 28 anys. Vaig demanar-li que vingués.
En Pelujet tenia un poder, va aconseguir que vingués el Posametalls i el Escabadoterra. Va demanar-los que sisplau que fessin un forat gran a terra, com si fos un subterrani.
Van endinsar-nos en el soterrani, enlloc de ser de sorra era de metall. De cop el planeta va xocar contra la Terra. Va arrasar tot. Després de tres dies vam sortir del soterrani. Hi havia més animals, que també es van poder amagar.
El Pelujet es ma marejar. Em va dir que ara era jo qui havia de començar la nova era. Em va demanar un favor abans de morir: deixar lliures als animals estranys. Després de la promesa va morir.
I així vaig fer, vaig alliberar als animals estranys amb la condició que mai ens farien mal. Així va començar al nova era.
Cody