DIA SENSE SOROLL 2014

POSIT DIA MUNDIAL SENSE SOROLLabril2014a  Dia Internacional de Sensibilització vers el Soroll

IMG_5508bre

24 d’ abril.- A l’ escola ja hem començat a realitzar activitats per celebrar-lo.  Una d’ elles ha consistit en la conferència que el David, un alumne de 6è, acompanyat de la seva logopeda, la Inès, ens ha fet als cursos de quart, abans ja havia presentat aquest treball als seus companys de nivell,  sobre el funcionament de l’ oïda i la sordesa. La xerrada ha estat un èxit, el David ha fet un treball excel.lent i els alumnes de quart han estat molt interessats i atents. Podeu veure les imatges:

IMG_5495are IMG_5499are

28 d’ abril.- Amb motiu del Dia sense Soroll a l’ escola, Gaes ha realitzat  una xerrada per a mestres sobre el funcionament de l’ oïda i com podem detectar possibles problemes auditius en els nostres alumnes.  També ens han presentat i regalat un llibre per treballar a les classes aquest tema.

A més de la xerrada, durant dos dies, la Yolanda i la Núria realitzaran revisions auditives a l’ escola als mestres que ho han demanat.  Podeu veure algunes imatges d’ aquesta activitat:

28042014-IMG_5615-1bjpgre 28042014-IMG_5607-1are
DSC04891 28042014-IMG_5621-1are

emoticono1re Avui, 30 d’ abril,  Dia Internacional de la sensibilització vers el soroll, l’Ajuntament de Terrassa ha acollit una jornada sobre la contaminació acústica, organitzada per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació i el Laboratori d’Enginyeria Acústica i Mecànica de la UPC. La nostra escola ha participat amb la següent ponència:

“Shhh… so i soroll: una experiència de sensibilització a l’Escola Rosella”

programa MENYS SOROLL MÉS ACÚSTICA

Clicant damunt del logo podeu accedir a una notícia sobre la jornada :

Logo de SMC Terrassa

IMG_5927a1re

A la segona ponència de la nostra taula “sensibilització vers el soroll”, l’ Enric Coll Gelabert ha presentat el catàleg “La xarxa sona bé” adreçat a ens locals.

També podeu accedir al catàleg a través de la pàgina de recursos d’ aquest bloc.