Exploradors!

Lupa

Explorar: Persona que investiga, que busca…

Els Exploradors de llibres són aquells alumnes que voluntàriament s’apunten a llegir quatre bons llibres. És una experiència impulsada pel Pare Escolapi en Sadurní Tudela, fill de Tàrrega, que ja vam començar a l’escola el curs passat a Primària i que degut al seu èxit aquest any també s’ha iniciat a 1r i 2n d’ESO.

Amb aquesta iniciativa  es tracta de disfrutar i llegir en llibertat. Es diu que llegir ha passat de moda però el grup de mestres que han impulsat aquest projecte s’han llegit uns 2ooo llibres i han disfrutat molt!

Cada curs té els quatre llibres recomenats, els alumnes escullen el primer llibre que llegiran i se’l emporten a casa, quan l’han llegit el puntuen de l’1 al 4 i a final de curs sabem quin és el llibre que ha agradat més a cada classe.

Podeu consultar els llibres dels exploradors a les pàgines corresponents de cada curs!

Enllaç relacionat: Exploradors de llibres