Dissabte ens vam traslladar fins a Sant Carles de la Ràpita per jugar la Final Territorial de Futbol Sala categoria Aleví. Competíem contra el Club Mediterrani de Cambrils, guanyadors de la seva final territorial. Va ser un partit molt emocionant, bon futbol, bons nois, bon ambient, famílies il.lusionades i un guanyador de Tarragona: els Alevins de l’AMPA I.E. 3 d’abril de Móra la Nova. No ens ho podiem creure, però l’esforç de tot l’any ha recollit el seu fruit.Felicitats també al subcampió, els nois de Cambrils van lluitar amb ganes i es van comportar d’una manera exemplar, tots van voler fer-se una foto junts per recordar aquest dia gloriós. Els nens han lluitar tot l’any per aconseguir aquest repte i els seus entrenadors ( Jesus Galindo Acevedo i Mili Beltran) no han perdut mai l’esperança d’aconseguir-ho, els han motivat, els han entrenat a conciència i han cregut en ells. Moltíssimes gràcies a tots els que ens heu ajudat i col.laborat amb nosaltres d’alguna manera, aquest triomf és de tots.
Fotos i text: Lourdes Bienvenido
