Aquest cap de setmana passat es va celebrar el II Cros de la nostra comarca a Móra d’Ebre, al paratge de l’Aubadera. Va fer molt bon dia i els atletes van realitzar molt bones curses. De la nostra escola, com al cros que es va realitzar aquí, van participar 9 atletes. El Guillem Trinchán va fer medalla de plata. Aquí en teniu unes imatges.
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
