CROS MÓRA D’EBRE

Aquest cap de setmana passat es va celebrar el II Cros de la nostra comarca a Móra d’Ebre, al paratge de l’Aubadera. Va fer molt bon dia i els atletes van realitzar molt bones curses. De la nostra escola, com al cros que es va realitzar aquí, van participar 9 atletes. El Guillem Trinchán va fer medalla de plata. Aquí en teniu unes imatges.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *