HANDBOL

Ja tenim foto de grup!! Totes les participants en l’activitat de mini handbol , juntament amb les seves entrenadores, l’Aurora, la Mar i l’Olga, i els delegats dels diferents equips es van fer una fotografia de grup en acabar els entrenaments abans de Nadal. Enguany són 38 nenes que practiquen aquest esport. Hem augmentat en nombre respecte l’any anterior. També contem amb alumnes de l’escola de Benissanet, que no poden fer equip.
Esperem que gaudiu de l’activitat i que apreneu molt d’aquest esport d’equip!!!
Sort en la competició!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *