NATACIÓ

Al nostre Institut escola hi ha 25 alumnes que participen en l’activitat de natació. Els dimecres a la tarda , amb un autobús, es desplacen fins a la piscina coberta de Móra d’Ebre juntament amb les seves monitores, la Marta i l’Eva. Tots sabem que aquest esport és molt beneficiós per enfortir musculatura i reforçar el creixement.
Esperem que gaudeixin de l’activitat!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *