Arxiu de l'autor: mubieto2

CAMPIONS DE TARRAGONA DE FUTBOL 5

Dissabte ens vam traslladar fins a Sant Carles de la Ràpita per jugar la Final Territorial de Futbol Sala categoria Aleví. Competíem contra el Club Mediterrani de Cambrils, guanyadors de la seva final territorial. Va ser un partit molt emocionant, … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TERRITORIAL DE BITLLES

El passat dia 4 de maig es va celebrar la final territorial de bitlles a Corbera d’Ebre i vam aconseguir tres classificats: Lorena Escoda en categoria Aleví Femení amb medalla de bronze, Albert Puig medalla de bronze i Roger Martos … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAMPIONS DE LES TERRES DE L’EBRE!!!

Avui, 18 de maig, els Alevins de Futbol Sala de l’AMPA IE 3 d’abril s’han desplaçat fins Amposta per jugar la final de la Copa Diputació de les Terres de l’Ebre, contra el CB La Ràpita. Hem gaudit d’un partit … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA DE BITLLES COMARCAL

Aquest dissabte 13 d’abril vam participar al Campionat Comarcal de bitlles a Riba-Roja d’Ebre. Vam gaudir d’un gran dia esportiu i vam guanyar dos medalles per la nostra escola. Medalla de bronze a la categoria Infantil amb Guillem Trinchan i … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA MINI HANDBOL ASCÓ

Aquest cap de setmana passat, es va celebrar al pavelló d’esports d’Ascó la trobada de mini handbol, organitzada conjuntament per l’Ampa de l’IE 3 d’abril de Móra la Nova, les AMPES del col.legi Santa Teresa i LLuis Viñes de Móra … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

HANDBOL

Ja tenim foto de grup!! Totes les participants en l’activitat de mini handbol , juntament amb les seves entrenadores, l’Aurora, la Mar i l’Olga, i els delegats dels diferents equips es van fer una fotografia de grup en acabar els … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TORNEIG DEL TRES REIS TORTOSA

Les jugadores de mini handbol van participar aquest cap de setmana en el Torneig del Tres Reis que organitza el CE. Tortosa. Van poder jugar diferents partits durant tot el matí. Van participar tres equips: dos alevins i un benjamí, … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

NATACIÓ

Al nostre Institut escola hi ha 25 alumnes que participen en l’activitat de natació. Els dimecres a la tarda , amb un autobús, es desplacen fins a la piscina coberta de Móra d’Ebre juntament amb les seves monitores, la Marta … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CROS MÓRA D’EBRE

Aquest cap de setmana passat es va celebrar el II Cros de la nostra comarca a Móra d’Ebre, al paratge de l’Aubadera. Va fer molt bon dia i els atletes van realitzar molt bones curses. De la nostra escola, com … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

I CROS RIBERA D’EBRE-MÓRA LA NOVA 2/12

Aquest cap de setmana passat vam gaudir al Poliesportiu municipal d’una jornada matinal amb la celebració del 1er Cros de la nostra comarca. Va estar organitzat per l’AMPA de l’IE 3 d’abril de Móra la Nova amb el suport del … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari