Planificació

Aquest any l’escola tenia previst organitzar la tercera cursa solidària. Aquesta és cursa que implica tota la comunitat educativa i que té com a objectiu recollir diners per fer una aportació a una ONG o entitat de caràcter social.

Amb la idea d’implicar encara més als alumnes en l’organització de la cursa i sobretot amb la intenció de despertar la seva ànima social vam veure l’oportunitat i la necessitat de desenvolupar un projecte social amb l’alumnat de CS.

D’aquest projecte social i de totes les propostes de l’alumnat en va sortir L’associació “Somriures Madina Jambor”, l’entitat sense ànim de lucre escollida per la qual vam córrer i a la que vam destinar els diners recollits durant la cursa.

Val a dir que inicialment la planificació del projecte no va ser del tot senzilla, teníem clar el què però no tant el com, i aquest el vam anar descobrint a mesura que avançàvem amb el projecte.