Metodologia

5959El projecte ha estat realitzat per tot l’alumnat de CS. Inicialment teníem la intenció que el treball es pogués realitzar internivells, finalment, i a causa de l’organització horària dels cursos de 5è i 6è, cada nivell ha treballat de forma separada, barrejant els alumnes dels diferents grups.

Els grups de 5è s’ha dividit en tres grups de treball diferent i els grups de 6è en dos.

Cada grup ha realitzat un projecte de conscienciació i contribució social cap a una temàtica diferent.

A nivell horari, el treball del projecte s’ha realitzat principalment a les hores de medi tot i que ocasionalment, i davant la necessitat de realitzar o concloure algunes activitats, s’ha utilitzat hores d’altres àrees. Cal destacar, però, que en el desenvolupament del projecte es van treballar continguts i es va afavorir l’assoliment de competències de diferents àmbits, com ara: medi, valors, lingüístic, matemàtic i digital.