Implementació

Un cop fets els grups i decidides les receptes, el primer que es va treballar va ser:

• Com enviar des del mòbil un correu electrònic a la tutora, tot adjuntant les imatges.
  • Com descarregar les imatges d’un correu en una carpeta de l’ordinador.
  • Fer modelatge de diferents receptes de cuina per tal de seguir l’estructura adequada que marca un text instructiu. (frases curtes, ús d’infinitius, paraules clau específiques…)
  • Redacció dels criteris d’avaluació del text instructiu.
  • Redacció del text instructiu tot inserint les imatges prèviament descarregades.
  • Modelatge de diferents tutorials de cuina penjats al Youtube.
  • Redacció dels criteris d’avaluació de l’exposició oral i del tutorial.
  • Redacció dels criteris d’avaluació del Power Point.
  • Elaboració d’un Power Point per tal de tenir un suport visual en la seva exposició oral. (animacions, transicions, formats…)
  • Preparació de l’exposició oral per grups utilitzant el Power Point.
  • Enregistrament del tutorial per part d’un membre d’un altre equip ja acordat.
  • Modelatge de com fer una publicació a la web de l’escola.
  • Visualització dels tutorials amb el companys de cicle.
  • Comunicació, per part dels diferents grups, a les altres classes de les noves publicacions a l’espai hort. Animació a l’alumnat a entrar-hi i fer ús dels tutorials.