Planificació

En acabar el segon trimestre vam estar parlant amb els alumnes sobre quins estudis els agradaria fer i quins els agradaria repetir. Un cop fet el debat se’ls va demanar que ho anotessin en un paper.

Al fer el buidatge es va observar que proposaven treballar un conjunt de temes que els podíem englobar: cultura, cuina, música, balls,… i així va ser com vam decidir estudiar “CULTURES”.

Després de converses amb l’equip impulsor es va considerar un projecte atractiu per ser compartit amb la resta de l’alumnat ja que hi ha diversitat de cultures dins l’escola i vam pensar que  augmentaria la participació d’algunes famílies en les activitats.

Dins l’aula el grup classe va treballar diferents temàtiques relacionades amb les cultures i va sorgir la proposta de fer una fira de cultures.

Els alumnes van organitzar l’exposició per la fira i l’equip docent va planificar els diferents tallers i xerrades per la fira.  I es va convidar a les famílies a participar-ne.