Avaluació

L’avaluació es durà a terme al llarg del nostre projecte. La nostra eina principal és l’observació directe en les diferents activitats fixant-nos ens els criteris creats a l’inici d’aquest projecte. També es tindrà en compte el producte final ja que haurà de respondre també a uns ítems que els propis alumnes van marcar a l’hora de decidir quin producte final volíen i com havia de ser.

El fet de treballar amb cicle inicial amb una ràtio baixa ens permet ser dos mestres a l’aula, atendre millor a les necessitats individuals de l’alumnat i detectar errors per corregir-los a temps. Finalment, visualitzarem tots els productes finals en gran grup i farem comentaris constructius (responen a la pregunta de com milloraríem la feina feta) a la resta de companys.

Els criteris que hem creat a l’inici del projecte no responen a uns continguts, sinó a unes maneres d’actuar i de comprometre’s amb les tasques que han dut a terme i amb el treball en grup.