Guia turística

Com a producte final i per a respondre a la pregunta inicial de com podem ajudar al nostre amic virtual, hem creat una guia turística del nostre poble. Aquesta guia ha de respondre a totes les indicacions que vam decidir entre tots de com hauria de ser aquesta guia i què hauria de sortir.

Per a la realització d’aquesta haurem de col·laborar en grups per tal de dur la tasca tal i com la vam decidir. Els alumnes trobaran la informació ells mateixos a través d’excursions i obervant els llocs allà on van.  Seran ells qui es creen el contingut i no serà a través del mestre.

La intenció és que el resultat final arribi a les família no només a través del bloc de l’escola sinó que surti publicada a la revista del poble, que s’edita un cop l’any.