Implementació

En cada sessió del projecte l’objectiu ha estat decidir i acordar qui seria l’entrevistat de la setmana. Un cop arribat a l’acord, calia crear un guió en el qual hi participessin tots els membres del grup i formulant preguntes adequades a l’entrevistat. Això significava buscar informació sobre la persona entrevistada, eliminar les preguntes repetitives, seqüenciar les preguntes perquè l’entrevista no perdés el sentit, …

Entre tots els alumnes del grup van decidir que hi havia d’haver un “locutor guia” que fos qui dirigís el programa i donés pas a les entrades dels diferents membres del grup. Van arribar a la conclusió de que els alumnes més grans de l’escola podrien assumir millor aquest rol.

L’equip docent ens coordinàvem per valorar la selecció dels entrevistats i revisar i reconduir les preguntes que havien elaborat els alumnes, assumint el rol de guies durant les següents sessions. També feien una avaluació del producte final de cada sessió: el guió que havien elaborat els alumnes, el programa de ràdio (podcast del programa).