ESCOLA JOAQUIM VALLMAJÓ

Som l’escola Joaquim Vallmajó de Navata (Alt Empordà). Som una escola d’una línia, de titularitat pública i catalana.

Tenim la missió de:

• Desenvolupar als alumnes de manera integral.
  • Fomentar la cohesió social entre tota la comunitat educativa.
  • Formar a alumnes actius i oberts a nous reptes.
  • I, molt important, comptar amb un equip docent engrescat i motivat perquè assumeixi i realitzi els projectes d’escola.

Aquest curs ens hem inscrit per primera vegada a la Xarxa de Cbs per a millorar els projectes d’escola, encaminant-nos cap a l’aplicació d’aquests en els diferents cursos i de manera interdisciplinària; amb metodologies competencials i reflexionant sobre el que estem portant a terme.

El claustre ha acceptat la formació de manera unànime. Dues coordinadores portem a terme el curs a l’escola i l’equip impulsor el formen 11 mestres.

Aquest curs 18-19 tenim el repte de millorar el projecte interdisciplinari (en el qual participen tots els grups de l’escola, de P3 a 6è) que realitzem durant tota una setmana del segon trimestre; introduint tot el que anirem aprenent en la formació de la Xarxa de Cbs. Comencem amb moltes ganes!