Les bicicletes P3 – PLANIFICACIÓ

El nostre projecte es va dur a terme durant el segon trimestre i a finals d’aquest vam dedicar una setmana exclusivament per fer activitats i acabar-lo.

El primer que vam fer com a equip de mestres, triar un tema global a nivell de cicle, en aquest cas educació infantil. Després cada nivell ha triat un tema més específic a partir dels interessos i/o curiositats dels alumnes.

L’equip docent va triar un tema general a finals del primer trimestre a partir d’una pluja d’idees i es va escollir “Els mitjans de transport”. Una vegada vam tenir el tema triat les tutores van deixar en mans dels nens i nenes l’elecció del mitjà de transport concret, i per votacions van triar; P3 la bicicleta, P4 la moto i P5 el tren.

Una vegada vam tenir els temes ens vam organitzar amb el cicle i vam fer la planificació d’aquella setmana final. Tot seguit, adjuntem la graella de planificació de P3 (les bicicletes):

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
9:00 -9:15 DESCOBERTA D’UN MATEIX
9:15 -10:15 Visita del ciclista Pere Esqué Visita  del la botiga de bicicletes: Cal Tarragó Pintar les bicicletes reciclades Gimcana internivells: els mitjans de transport Visita exposicions de

C. inicial

11:00- 11.30 ESBARJO
11:30- 12.30 Els alumnes de P5 ens expliquen el seu projecte: el tren Pintar dorsal pel circuit Pintar les bicicletes reciclades Pintar trencaclosques dels mitjans  de transport Visita de l’exposició de P4 i P5

15.00- 15.15 DESCOBERTA D’UN MATEIX
16:15- 16.30 DESCOBERTA D’UN MATEIX

En total, participaven d’aquest projecte les dues mestres de P3, la TEI i una mestra de reforç. En els grups intercicles també disposàvem de les tutores de P4 i P5, dues mestres més de reforç, dues auxiliars d’EE i una mestra d’EE.