L’ALUMNAT OPINA…

La veu dels alumnes ha quedat  bastant reflectida en l’apartat “avaluació” en el qual aquests van tenir l’oportunitat d’expressar mitjançant les rúbriques, les exposicions orals, la realització del Lapbook, el joc del Trivial i l’activitat que vam obrir a les famílies amb el “Inventors World Congress”, com a activitat de cloenda.

En totes elles, l’alumnat ha pogut mostrar tot allò que ha aprés, allò que més els ha agradat, la manera de com ho han dut a terme, com han gestionat les diferències que han sorgit alhora de treballar en grup, etc.

S’han mostrat molt motivats i participatius en totes les activitats, on ells han estat els protagonistes de tot el procés d’aprenentatge.

Aquí us mostrem un petit recull de vídeos on l’alumnat explica les seves vivències entorn al projecte.