Les bicicletes P3 – AVALUACIÓ

ACTIVITATS D’AVALUACIÓ:

Elaboració de les fitxes de treball:

Gimcana dels mitjans de transport: Durant el matí del dijous de la última setmana del projecte, vam fer una gimcana amb grups internivells sobre els tres mitjans de transport treballats a educació infantil: la bicicleta, la moto i el tren.

Els nens i nens, acompanyats per un adult, van realitzar 6 proves:

1. Un circuit urbà: fer el recorregut pel circuit, respectant les normes de seguretat viaria.
  2. Endevinalles sobre els mitjans de transport: resoldre oralment les endevinalles que apareixen en una projecció.
  3. Classificació d’imatges: classificar imatges segons tinguin relació amb el tren, la bicicleta o la moto.
  4. Mitjans de transports en anglès: delimitant el terra en 3 espais (tren, moto i bicicleta) els infants han de desplaçar-se a un o altre espai segons les instruccions de la mestra.
  5. Jclic els mitjans de transport
  6. Trencaclosques gegants: un per cada transport treballat.

Avaluació de la gimcana:

Autoavaluacio del projecte:

A més a més, s’ha dut a terme una reflexió grupal sobre el funcionament del projecte i de les activitats concretes que s’hi han dut a terme.

Avaluació de la tasca docent

Uns dies després d’acabar el projecte ens vam reunir les mestres i el grup impulsor de l’escola per valorar el projecte.

HA FUNCIONAT BÉ ASPECTES A MILLORAR
– Els nens estaven molt motivats i engrescats.

– Poder veure el treball d’altres companys de l’escola i que els nens i nenes poguessin exposar els seus treballs.

– Disposar de més reforços.

– No fer-lo l’última setmana del trimestre, ja que no va quedar massa temps per a reflexionar amb els alumnes.

– Decidir el tema general abans de Nadal, per tal de tenir més temps per a treballar amb els nens abans de la setmana de tancament del projecte.

– Poder veure el resultat dels treballs de tots els cicles.

– Els més petits (P3) estaven una mica descol·locats, a causa del trencament de rutines quotidianes.

– No dedicar-hi tan sols una setmana, sinó fer-lo més espaiat i, per exemple, fer només tardes, o matins.