ACTIVITATS D’AVALUACIÓ:
Elaboració de les fitxes de treball:
Gimcana dels mitjans de transport: Durant el matí del dijous de la última setmana del projecte, vam fer una gimcana amb grups internivells sobre els tres mitjans de transport treballats a educació infantil: la bicicleta, la moto i el tren.
Els nens i nens, acompanyats per un adult, van realitzar 6 proves:
- Un circuit urbà: fer el recorregut pel circuit, respectant les normes de seguretat viaria.
- Endevinalles sobre els mitjans de transport: resoldre oralment les endevinalles que apareixen en una projecció.
- Classificació d’imatges: classificar imatges segons tinguin relació amb el tren, la bicicleta o la moto.
- Mitjans de transports en anglès: delimitant el terra en 3 espais (tren, moto i bicicleta) els infants han de desplaçar-se a un o altre espai segons les instruccions de la mestra.
- Jclic els mitjans de transport
- Trencaclosques gegants: un per cada transport treballat.
Avaluació de la gimcana:
Autoavaluacio del projecte:
A més a més, s’ha dut a terme una reflexió grupal sobre el funcionament del projecte i de les activitats concretes que s’hi han dut a terme.
Avaluació de la tasca docent
Uns dies després d’acabar el projecte ens vam reunir les mestres i el grup impulsor de l’escola per valorar el projecte.
HA FUNCIONAT BÉ | ASPECTES A MILLORAR |
– Els nens estaven molt motivats i engrescats.
– Poder veure el treball d’altres companys de l’escola i que els nens i nenes poguessin exposar els seus treballs. – Disposar de més reforços. |
– No fer-lo l’última setmana del trimestre, ja que no va quedar massa temps per a reflexionar amb els alumnes.
– Decidir el tema general abans de Nadal, per tal de tenir més temps per a treballar amb els nens abans de la setmana de tancament del projecte. – Poder veure el resultat dels treballs de tots els cicles. – Els més petits (P3) estaven una mica descol·locats, a causa del trencament de rutines quotidianes. – No dedicar-hi tan sols una setmana, sinó fer-lo més espaiat i, per exemple, fer només tardes, o matins. |