El procés

Aquesta setmana cultural s’ha creat a partir d’una pregunta inicial que demanava com volíem celebrar el desè aniversari de l’escola Pinyana.

Desprès de parlar-ho en tutoria van sorgir diverses propostes de cada classe.

Va ser a l’assemblea  dels infants representada pels  delegats de classe, en el qual l’equip directiu va recollir les diverses propostes entre les quals sorgeix una demanda generalitzada d’obrir les portes a la comunitat educativa en les activitats de la setmana cultural i també en aquesta reunió es verbalitza l’interès dels alumnes per realitzar, jocs.

Altres idees que es van proposar van ser la confecció d’un pastís , inflables, música… en definitiva,  tot allò que es relaciona amb una festa d’aniversari.

Un cop decidides les activitats es va realitzar un calendari i les invitacions a les famílies.

El recull d’idees d’aquesta reunió es va traslladar a l’equip impulsor. A partir d’aquí es va decidir calendari, cada classe va escollir els jocs a crear i es va organitzar tota aquella setmana. Dilluns, dimarts i dimecres entre d’altres dies es van dedicar a confeccionar els jocs. Dijous tarda es va convidar a les famílies a l’escola. I divendres vam fer el tancament, aprofitant la celebració de la mona, amb un pastís gegant.

A la tornada de les vacances, aprofitant que era Sant Jordi, a la tarda, els alumnes van compartir els jocs entre nivells.

Posteriorment s’ha realitzat la valoració de l’alumnat a partir d’una rubrica.