Planificació

Es comenta a l’alumnat que estudiarem els animals i es pregunta quin animal els agradaria estudiar. S’ofereix la possibilitat de que portin animals de casa per observar-los i així ajudar-nos a decidir. S’estableix un diàleg i si no es posen d’acord fem votacions per escollir-lo.

Es pregunta als nens què en saben de l’animal escollit i què en volen saber, per grups cooperatius. (1,2,4). Ho anoten en un full, en el qual es retallarà cada frase per la pròxima sessió.

Entre tots escrivim una carta a les famílies explicant què estudiarem l’animal escollit i demanant que ens ajudin a buscar informació per portar-la a classe (llibres, objectes, fotos…). La informació o objectes que duguin s’anotaran en un full de registre.