Durant el perÃode de programació del projecte els professors han descrit els criteris d’avaluació especÃfics de cada matèria. Com alguns són comuns per a més duna activitat i/o assignatura s’han redactat de forma conjunta i, posteriorment, s’han graduat en quatre nivells. La rúbrica s’ha compartit amb els alumnes per ser utilitzada com a instrument d’aprenentatge i reflexió.
El professorat ha posat una nota a cada alumne a partir de l’observació i avaluació de la seva participació en les activitats individuals i de grup cooperatiu.
Cada grup ha tingut un Quadern d’Equip per marcar-se els objectius, distribuir-se les responsabilitats, autoavaluar el seu treball individual i de grup i coavaluar-se. Les seves aportacions han estat considerades en l’avaluació final de cada alumne/a.
Finalment, s’ha fet una sessió d’avaluació on s’ha comentat el funcionament del procés i el treball dels alumnes, tant en grup com individualment. S’ha considerat que:
- els productes finals han estat valorats, tant pel professorat com per la directora de La Plana RÃ dio, com de molta qualitat;
- els alumnes han après i han gaudit molt amb l’experiència;
- la forma de distribuir els grups (2+2) ha estat molt productiva;
- la sortida al mercat de Sant Antoni els ha descobert un món desconegut, perquè l’alumnat procedeix de poblacions petites;
- els alumnes han pres molta consciència de la importà ncia de reciclar;
- la participació del professorat en el programa de rà dio ha enriquit el treball realitzat;
- el Consell Comarcal ens ha felicitat per la tasca realitzada pels alumnes i la seva preparació;
- l’alumnat és capaç de raonar i parlar de forma crÃtica i responsable.