METRÒPOLIS – METODOLOGIA

Els grups treballen cooperativament i cada un d’ells escull una de les 5 ciutats que van votar  en assemblea a principi de curs (un total de 15 ciutats de tot el món)

Se’ls va presentar totes les ciutats en fotografies ( https://bit.ly/2BXuEkz )

Les ciutats proposades són una de cada continent i apareixen en el llibre “Metròpolis”. Aquestes ciutats cada trimestre canvien, així cada grup veu un total de 3 ciutats al llarg del curs.

Identifiquem cada ciutat amb la seva torre més emblemàtica i molts grups l’escullen per fer la seva creació artística. En l’apartat lingüístic, els alumnes les descriuen prèviament havent-les visitat amb ajuda de les eines de google.

Els alumnes disposen de les rúbriques amb les quals se’ls valorarà la recerca d’informació que fan, així com del producte final.

Tots els documents són col·laboratius i les professores a cada sessió fan observacions i aportacions per ajudar en la recerca.

(Editorial Coco Books. S’utilitza la tècnica gràfica de dibuixar amb tisores).