Metodologia del PR de 4t

Metodologia inicial del PR de 4t:

En aquest projecte, els alumnes es troben durant 3 sessions a la setmana, és a dir 3 hores setmanals que són 30 hores al llarg del trimestre. Els grups que es formen són de 4 persones, exclusivament de 5 per no excloure a ningú.

Pel que respecta als rols, veiem que els alumnes s’autogestionen i s’autoregulen, de manera que no cal assignar-los-hi rols ni obligar-los a fer tasques. Cada grup sap quins membres són els més competents i menys competents en les activitats planificades, pel que ràpidament saben qui es dedicarà a què per tal d’obtenir un producte final.

Cal recordar que en aquest projecte hi ha 4 tasques les quals són clau per obtenir un bon producte final, la guia turística del país que visitaran a final de curs. Les instruccions de les tasques les tenen compartides al núvol, mitjançant Google Drive. D’aquesta manera, els alumnes poden treballar simultàniament sense molestar-se els uns als altres. Cada tasca eś un document al núvol i cada grup té una data límit. Mentre els dos professors estem a l’aula, estem a completa disposició de l’alumnat exercint un rol secundari, pel qual els alumnes són els propis protagonistes i nosaltres hi som de suport per resoldre qualsevol dubte o inquietud.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *