SOR LUCIA

A nivell d’escola, aquest curs, hem volgut donar una mirada especial a les dones sota el nom d’ELLES. Aquest és el projecte que es va iniciar a l’escola aquest curs i que cada aula, seguint els interessos i motivacions dels alumnes ha anat desenvolupant.

Els alumnes de 4tB, després de fer una pluja d’idees de les dones importants en diferents temps i àmbits van escollir la Sor Lucia perquè hi havia nens i nenes a l’aula que en tenien referència i creien que feia tasques importants. A partir d’aquí vam buscar informació i la vam posar en comú. D’aquí va sorgir una llista de preguntes, algunes de les quals es van poder respondre i altres més personals necessitàvem altres recursos. Entre tots vam acordar com podíem resoldre els dubtes.