Qui som?

Som l’Escola Ametllers i ens considerem una escola que es troba en un moment molt enriquidor de petits canvis a molts nivells que ens estan portant a assolir grans canvis que són la suma d’aquests petits canvis. També veiem que aquests canvis han de ser progressius, sense voler córrer massa i respectant les conviccions i els ritmes dels propis docents a l’hora d’implementar i executar aquests canvis.

Mirem de que tota aquesta roda tant complexa giri a paritr del debat, el concens i els punts de trobada entre nosaltres. Creiem que tampoc podem oblidar la responsabilitat que tenim envers les famílies i per tant poc a poc anirem canviant i creixent tots junts.

Pel que fa al intent d’anar entrant al món dels projectes, hem aprofitat la formació prèvia d’una de les tutores de 3r i ens endinsarem i mirarem d’anar documentant el projecte sobre el nom de la classe englobat al PROJECTE INTERDISCIPLINARI de tota l’escola. Aquest curs 17-18 el projecte de l’escola es titula “Millorant el món” i tracta dels personatges rellevants de la història que han contribuït a millorar el món. En concret, la classe de 3rB s’anomena FRANCESCO TONUCCI i a partir de l’ansia dels alumnes per conèixer-lo el projecte va prenent forma.

Els nanos estan entusiasmats i nosaltres també. Esperem estar a l’alçada!!!