Examen de mates!

Ho veieu, com no para, el Jordi…? Ara, dimarts, examen de mates. Temes 1 i 2. Sort que tampoc no hi ha gaire teca i que la que hi ha no és gaire difícil… Això sí: les divisions, eh…?

Si mireu la pàgina de matemàtiques, veureu la llista dels continguts que entren en l’examen.

Apa, eixerits, que les colònies són a tocar…!

Maria Curiosa.



Examen de medi!

Hola, simpàtics!

El Jordi no para, oi…? Us ha caigut un altre examen de medi per a dilluns! Doncs, mira, ja ho sabeu… Toca posar-s’hi un altre cop, que això és el cicle superior, nois, i aquí, anem a mil!

Vinga, va, que tampoc no és gaire difícil: és el tema 2, el que parla dels éssers vius i les cèl·lules.

I estudieu, eh…? Vejam si manteniu la nota tan guapa que vau treure la majoria…!  I els que no la van treure tan guapa, a veure si us l’apugeu…!

Apa, sort…!

Maria Curiosa.