6
10
2016
Ho veieu, com no para, el Jordi…? Ara, dimarts, examen de mates. Temes 1 i 2. Sort que tampoc no hi ha gaire teca i que la que hi ha no és gaire difícil… Això sí: les divisions, eh…?
Si mireu la pàgina de matemàtiques, veureu la llista dels continguts que entren en l’examen.
Apa, eixerits, que les colònies són a tocar…!
Maria Curiosa.
GENERAL
5
10
2016
Hola, simpàtics!
El Jordi no para, oi…? Us ha caigut un altre examen de medi per a dilluns! Doncs, mira, ja ho sabeu… Toca posar-s’hi un altre cop, que això és el cicle superior, nois, i aquí, anem a mil!
Vinga, va, que tampoc no és gaire difícil: és el tema 2, el que parla dels éssers vius i les cèl·lules.
I estudieu, eh…? Vejam si manteniu la nota tan guapa que vau treure la majoria…! I els que no la van treure tan guapa, a veure si us l’apugeu…!
Apa, sort…!
Maria Curiosa.
GENERAL