Notes de medi!

Hola, nois!

El Jordi ja us ha donat les notes de l’examen de medi d’ahir. M’ha dit que, en general, són bones, tot i que una mica més baixes, en algun cas, que les de l’examen anterior. Ai, ai, ai…! Bé, de tota manera, no us amoïneu que encara falten moltes notes i, si no us n’heu sortit aquest cop, segur que podreu recuperar-vos…! Ànims i coratge!

I demà passat, de colònies, eh…? Remulladetes, segurament, però de colònies…!

Maria Curiosa.



Ara, examen d’anglès…!

Sí, nois. El dia 19. Dimecres de la setmana vinent, teniu un examen de les paraules del vocabulari 1 d’anglès que heu anat anotant, a classe, al llarg del tema. Per si us en falta alguna paraula, us l’he penjat a la pàgina d’anglès.

No oblideu, a més, que el Jordi us va dir que també us havíeu d’anar estudiant, ja des del primer dia de curs, el vocabulari que us va donar al començament de paraules que ja hauríeu de saber d’altres anys.

Apa, poseu-vos-hi tan bon punt torneu de colònies, que la cosa no està per a bromes.

Maria Curiosa.