Ja tenim Conseller d’Infants!

Ei, món!

Avui hem fet les eleccions a Conseller d’Infants de la Garriga i ha sortit escollit el nostre company Rocco. Felicitats, Rocco! T’ho has guanyat.

En segon lloc, han quedat, empatats a vots la Martina i el Guillem. Felicitats també! De moment, es queden sense càrrec, però si calgués, en algun moment, fer una substitució, un dels dos seria l’escollit.

En fi, felicitem tots els candidats per la seva voluntat de participació i per haver acceptat tan bé el resultat de la votació.

Una jornada bonica i l’inici d’un període en què, finalment, la veu de la nostra classe serà escoltada per les autoritats municipals. Avui estic contenta.

Maria Curiosa.