Examen de medi!
Hola, simpàtics!
El Jordi no para, oi…? Us ha caigut un altre examen de medi per a dilluns! Doncs, mira, ja ho sabeu… Toca posar-s’hi un altre cop, que això és el cicle superior, nois, i aquí, anem a mil!
Vinga, va, que tampoc no és gaire difícil: és el tema 2, el que parla dels éssers vius i les cèl·lules.
I estudieu, eh…? Vejam si manteniu la nota tan guapa que vau treure la majoria…! I els que no la van treure tan guapa, a veure si us l’apugeu…!
Apa, sort…!
Maria Curiosa.