Examen de medi

El dia 7 de novembre, hi ha l’examen de medi del tema 3 de naturals. No us oblideu també de presentar, com a data límit, aquest mateix dia, el full d’estudi corresponent. I si voleu presentar-lo abans, encara millor.

Au, va, passa a estudiar que ja fas tard…!

Maria Curiosa.



Notes de català!

Hola, nois!

Avui, el Jordi us ha donat les notes de català. Eren dos exàmens: un de vocabulari, que ha sortit una pèl fluixet perquè n’hi ha que haurien hagut d’estudiar una mica més, i el de gramàtica, que ha sortit millor perquè gairebé no calia estudiar. Ai, ai, ai, aquestes mandres…!

Va, a veure si ho arreglem amb la pròxima nota…!

Maria Curiosa.



Ja tenim Conseller d’Infants!

Ei, món!

Avui hem fet les eleccions a Conseller d’Infants de la Garriga i ha sortit escollit el nostre company Rocco. Felicitats, Rocco! T’ho has guanyat.

En segon lloc, han quedat, empatats a vots la Martina i el Guillem. Felicitats també! De moment, es queden sense càrrec, però si calgués, en algun moment, fer una substitució, un dels dos seria l’escollit.

En fi, felicitem tots els candidats per la seva voluntat de participació i per haver acceptat tan bé el resultat de la votació.

Una jornada bonica i l’inici d’un període en què, finalment, la veu de la nostra classe serà escoltada per les autoritats municipals. Avui estic contenta.

Maria Curiosa.

 



Examen de català a la vista…!

Sí, amics, sí… Dimarts vinent, ja us va dir el Jordi, fa dies, que teniu l’examen de català de gramàtica i de vocabulari dels temes 1 i 2.

De gramàtica, ja sabeu que hi entra tot el que hem après sobre el nom i, de vocabulari, podeu consultar la pàgina de català i allà us he deixat una explicació de com serà l’examen.

Au, va, a estudiar, que ja feu tard…!

Maria Curiosa.



Notes d’anglès

Hola nois!

Avui us han fet un examen de vocabulari d’anglès i, a la tarda, el Jordi ja us ha donat les notes. Fluixetes de veritat, eh…? Em sembla que hi heu de posar una mica més de part vostra en la majoria dels casos. No pas en tots, però sí, en molts casos. A veure què feu en el proper examen…!

Maria Curiosa.



El Consell d’Infants de la Garriga

Hola, nois!

Expliqueu als pares que aquest matí ha vingut a l’escola personal de l’Ajuntament per informar-nos que un membre de la nostra classe hauria de ser nomenat Conseller d’Infants per a representar 5è B del Giroi.

El Consell d’Infants és un òrgan de participació de què disposen els nens i nenes de la Garriga per a fer arribar la seva veu al Govern municipal i, alhora, és una eina d’un gran poder educatiu cívic i social.

Naturalment, els que s’hi presentin com a candidats necessitaran l’autorització d’un responsable familiar i comprometre’s a assistir a les reunions ques es faran cada primer dimarts de mes.

Apa, comenteu-ho als pares i parleu-ne. Au, va…!

Maria Curiosa.



Notes de mates

Hola, amics!

Benvinguts de les vostres colònies! Han estat guapes de veritat, oi que sí…? Diu el Jordi que li sap molt de greu haver-se-les perdut, però que ho ha d’acceptar… Què hi vols fer…?

De tota manera, m’ha dit que avui us ha donat les notes de l’examen de mates i diu que no han anat malament del tot, tret dels problemes, que n’hi ha molts que no us n’heu acabat de sortir no pas perquè no sapiguéssiu fer-los, sinó perquè no us els vau llegir bé i us va faltar una mica de concentració. Llàstima perquè diu el Jordi que en sabeu més del que heu demostrat saber…! Vejam si en el pròxim…

Maria Curiosa.



Colònies potser una mica aigualides…

Nois, noies, pares i mares,

No fa gaire bona cara, no, el cel… Ja podeu pensar que, en un moment o altre, ens dutxarem sense voler. Per tant, ja podeu preparar robeta impermeable i també algun jerseiot d’aquests gruixuts tan incòmodes perquè potser cap al vespre farà frescota de veritat. Mireu que jo en sé molt de coses científiques, eh…? I aquest temps que fa té males intencions…

Maria Curiosa.



Notes de medi!

Hola, nois!

El Jordi ja us ha donat les notes de l’examen de medi d’ahir. M’ha dit que, en general, són bones, tot i que una mica més baixes, en algun cas, que les de l’examen anterior. Ai, ai, ai…! Bé, de tota manera, no us amoïneu que encara falten moltes notes i, si no us n’heu sortit aquest cop, segur que podreu recuperar-vos…! Ànims i coratge!

I demà passat, de colònies, eh…? Remulladetes, segurament, però de colònies…!

Maria Curiosa.



Ara, examen d’anglès…!

Sí, nois. El dia 19. Dimecres de la setmana vinent, teniu un examen de les paraules del vocabulari 1 d’anglès que heu anat anotant, a classe, al llarg del tema. Per si us en falta alguna paraula, us l’he penjat a la pàgina d’anglès.

No oblideu, a més, que el Jordi us va dir que també us havíeu d’anar estudiant, ja des del primer dia de curs, el vocabulari que us va donar al començament de paraules que ja hauríeu de saber d’altres anys.

Apa, poseu-vos-hi tan bon punt torneu de colònies, que la cosa no està per a bromes.

Maria Curiosa.