Notes de català!

Hola, nois!

Avui, el Jordi us ha donat les notes de català. Eren dos exàmens: un de vocabulari, que ha sortit una pèl fluixet perquè n’hi ha que haurien hagut d’estudiar una mica més, i el de gramàtica, que ha sortit millor perquè gairebé no calia estudiar. Ai, ai, ai, aquestes mandres…!

Va, a veure si ho arreglem amb la pròxima nota…!

Maria Curiosa.