Examen de català a la vista…!

Sí, amics, sí… Dimarts vinent, ja us va dir el Jordi, fa dies, que teniu l’examen de català de gramàtica i de vocabulari dels temes 1 i 2.

De gramàtica, ja sabeu que hi entra tot el que hem après sobre el nom i, de vocabulari, podeu consultar la pàgina de català i allà us he deixat una explicació de com serà l’examen.

Au, va, a estudiar, que ja feu tard…!

Maria Curiosa.