El Consell d’Infants de la Garriga

Hola, nois!

Expliqueu als pares que aquest matí ha vingut a l’escola personal de l’Ajuntament per informar-nos que un membre de la nostra classe hauria de ser nomenat Conseller d’Infants per a representar 5è B del Giroi.

El Consell d’Infants és un òrgan de participació de què disposen els nens i nenes de la Garriga per a fer arribar la seva veu al Govern municipal i, alhora, és una eina d’un gran poder educatiu cívic i social.

Naturalment, els que s’hi presentin com a candidats necessitaran l’autorització d’un responsable familiar i comprometre’s a assistir a les reunions ques es faran cada primer dimarts de mes.

Apa, comenteu-ho als pares i parleu-ne. Au, va…!

Maria Curiosa.



Notes de mates

Hola, amics!

Benvinguts de les vostres colònies! Han estat guapes de veritat, oi que sí…? Diu el Jordi que li sap molt de greu haver-se-les perdut, però que ho ha d’acceptar… Què hi vols fer…?

De tota manera, m’ha dit que avui us ha donat les notes de l’examen de mates i diu que no han anat malament del tot, tret dels problemes, que n’hi ha molts que no us n’heu acabat de sortir no pas perquè no sapiguéssiu fer-los, sinó perquè no us els vau llegir bé i us va faltar una mica de concentració. Llàstima perquè diu el Jordi que en sabeu més del que heu demostrat saber…! Vejam si en el pròxim…

Maria Curiosa.