El Consell d’Infants de la Garriga
Hola, nois!
Expliqueu als pares que aquest matí ha vingut a l’escola personal de l’Ajuntament per informar-nos que un membre de la nostra classe hauria de ser nomenat Conseller d’Infants per a representar 5è B del Giroi.
El Consell d’Infants és un òrgan de participació de què disposen els nens i nenes de la Garriga per a fer arribar la seva veu al Govern municipal i, alhora, és una eina d’un gran poder educatiu cívic i social.
Naturalment, els que s’hi presentin com a candidats necessitaran l’autorització d’un responsable familiar i comprometre’s a assistir a les reunions ques es faran cada primer dimarts de mes.
Apa, comenteu-ho als pares i parleu-ne. Au, va…!
Maria Curiosa.
GENERAL