Gràcies
Hola, amics i amigues,
El Jordi m’encarrega que us digui com de content va estar amb el regalet que li vau dur. Diu que el plantarà al jardí de casa seva i que sempre que el vegi créixer, pensarà en vosaltres, en tots i cadascun de vosaltres, que també us anireu fent grans com l’arbre. Serà una bonica manera de recordar-vos sempre, sobretot, quan surti al jardí.
Diu, doncs, que moltes, moltes, moltes gràcies per a vosaltres i per a les vostres famílies, que bé hi devien tenir a veure alguna cosa, amb això del regal, també…
També m’ha dit que us envia un petó ben fort a tots i molts desitjos que passeu un estiu d’allò més xuli.
Petonets curiosos.
Maria Curiosa.