Gràcies

Hola, amics i amigues,

El Jordi m’encarrega que us digui com de content va estar amb el regalet que li vau dur. Diu que el plantarà al jardí de casa seva i que sempre que el vegi créixer, pensarà en vosaltres, en tots i cadascun de vosaltres, que també us anireu fent grans com l’arbre. Serà una bonica manera de recordar-vos sempre, sobretot, quan surti al jardí.

Diu, doncs, que moltes, moltes, moltes gràcies per a vosaltres i per a les vostres famílies, que bé hi devien tenir a veure alguna cosa, amb això del regal, també…

També m’ha dit que us envia un petó ben fort a tots i molts desitjos que passeu un estiu d’allò més xuli.

Petonets curiosos.

Maria Curiosa.

 

 


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>