Examen de mates!
Ho veieu, com no para, el Jordi…? Ara, dimarts, examen de mates. Temes 1 i 2. Sort que tampoc no hi ha gaire teca i que la que hi ha no és gaire difícil… Això sí: les divisions, eh…?
Si mireu la pàgina de matemàtiques, veureu la llista dels continguts que entren en l’examen.
Apa, eixerits, que les colònies són a tocar…!
Maria Curiosa.
GENERAL