Col·laborem amb la Marató de Tv3!

Estem molt contents/es de col·laborar amb una bona iniciativa com és la Marató de Tv3! Ja fa força anys que ho fem; fa força anys que l’alumnat de l’escola Doctor Arruga també ho fa; i des de fa pocs anys hem ajuntat esforços per portar a terme un mercat solidari per a la Marató!

Així doncs, l’alumnat de les dues escoles dedica uns dies del mes de novembre o desembre a crear material decoratiu per l’ocasió; i, un dimecres de mercat a Begur, els nens i nenes grans de l’escola Doctor Arruga munten una parada davant l’Ajuntament on exposen tots els ornaments. Durant el mercat, i ben il·lusionats/des, animen a la gent a emportar-se un ornament a canvi d’un donatiu; i, gràcies a totes les persones que voluntàriament col·laboren, cada any la llar d’infants Ses Falugues i l’escola Doctor Arruga poden fer una aportació a la Marató!

Aquest any, treballant la tardor, vam tenir moltes branques de romaní a la llar d’infants i la seva olor va impregnar l’entrada. Les bossetes d’olor o bossetes amb altre material natural formen part dels recursos que tenim a les aules i, a l’hora de plantejar-nos l’ornament per a la Marató, vam pensar que aquesta idea seria senzilla, natural i bonica!

Així doncs, vam començar centrant una mica més l’atenció en el romaní a través de la seva manipulació:

Al cap d’uns dies, els vam ensenyar una bosseta com a model perquè sabessin què era el volíem fer i vam començar a preparar-les:

I, finalment, desprès que els nens i nenes juguessin amb paper per fer boles vermelles, les educadores vam acabar el muntatge d’unes bossetes d’olor de romaní!

Ens han quedat molt boniques i fan molt bona olor! Us convidem a passar per la parada de mercat de demà i emportar-vos-en una a casa!!!

Aquest article s'ha publicat dins de Curs 2019-20, Projectes i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.