CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Una coincidència afortunada va fer que el 21 de març, Dia Mundial de la Poesia, l’Institut Vil·la Romana participés al XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta que tingué lloc a El Patronat de la Garriga.

En la categoria Corsaris ens va representar Arnau Giner, alumne de 1r d’ESO. Pel que  fa a la Tropa de corsaris Laia Rigola, de 4t, juntament amb Júlia Antolí i Sergi Basart de 3r van llegir un diàleg seleccionat del llibre Les pereres fan la flor blanca. Norma Garcia i Jan Fonolleras, de 3r B, els van acompanyar en qualitat de suplents.

Tots quatre alumnes van fer la lectura en veu alta excel·lentment i van gaudir d’un matí d’intercanvis amb alumnes d’altres municipis i del mateix poble de la Garriga. És indubtable que l’experiència ha suposat per als alumnes participants un creixement personal.