LITERATURA AMB SWING

Del grup de literatura, dues reporteres de primera en la jornada de Nadal. Al blog del centre, hi podreu llegir la seva crònica.

Comte Arnau

PI DE FORMENTOR

LA POESIA MODERNISTA

VOCABULARI DE SOLITUD EN UN CLIC

Els alumnes de literatura de primer de batxillerat visitaren la Casa-Arxiu Joan Maragall amb molt d’interès. Van aproximar-se d’una manera viva a la figura del cèlebre poeta modernista, autor de “Visions & Cants”, obra que acaben de llegir. D’una manera espontània, l’alumnat va voler agrair el guiatge a Pere Maragall. Certament, la que va ser la casa de Joan Maragall és avui un indret de Barcelona ple de vida i poesia.

La segona part de la sortida es va dedicar a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona, curull de motius literaris. La  biblioteca, impressionant pel seu fons i les seves dimensions, va endinsar els nostres alumnes, una vegada més, en el món de la lectura.