LA RIQUESA LINGÜÍSTICA DEL CUMELLA

EL VÍDEO DEL DIA DEL CUMELLA: protagonistes, els alumnes del Cumella. Felicitats a tots i a totes!

Idea i direcció del projecte: Rosa Sagalés i Aina Fuster. Realització del vídeo: Aina Fuster amb la col·laboració de Rosa Sagalés i Manuel Gutiérrez.

Guió festa

Presentació treball llengües

La graella per escriure el que heu extret de les aules:

Per introduir dades a la graella, heu d’anar a fitxer/ obre amb/ google docs.

Us recordo les assignacions: Alba i Marina H (1r A, B, C). Andrea Pérez i Laia A. (2n A, B i 3rA). Helena i Paula (2n C i D). Cristina i Marina V. (4t A i B). Anna i Mario (1r batx. A i B). Ferran i Aina (2n batx. A i B). Pot ser que acordéssim algun canvi, però en qualsevol cas ja ho veuré a la graella. L’important és que tots els grups estiguin coberts.

Què farem?
1. Classificarem les llengües en famílies lingüístiques (hi ha algunes webs que us ajudaran, només cal que poseu “famílies lingüístiques”. Carme Junyent és una experta en el tema.).
2. Investigarem si hi ha llengües en perill d’extinció.
3. Farem un power point amb els resultats de la recerca i que mostri la riquesa lingüística del Cumella.
4. Planificarem com podem fer sentir la fonètica de cadascuna de les llengües amb els nostres alumnes.
5. Us podreu trobar alguna hora del pati a la sala de reunions, però és important que aneu comunicant què feu a través del correu.

8 thoughts on “LA RIQUESA LINGÜÍSTICA DEL CUMELLA

1. Andrea Pérez

Rosa, una cosa, si no poses els permisos del web perquè nosaltres accedim al vídeo no el podem veure.

2. rsagales Post author

Miro d’arreglar-ho. De moment em dóna alguns problemes. Quan ho tingui solucionat us ho dic. T’agradarà molt.

Bona revetlla!

3. Andrea Pérez

És maquíssim, Rosa!!!!!!!! És preciós de veritat, encara que sortim la Marina i jo fent el ximplet per allà… Està súper bé i és molt profund en sèrio, la música del fons és la clau per al vídeo. Tot el que has fet reflecteix tot el treball de la llengua, els assajos, les cançons, la graduació dels de 4t… I al cap i a la fi, gràcies a tu i a l’Aina per organitzar-ho tot, sense vosaltres no hagués estat possible! L’any que ve la farem més grossa, i amb més de temps!

Bona revetlla Rosa, i un milió de gràcies pel vídeo!

4. Alba López

Rosa, a mi no em deixa veure el vídeo. Ho podries mirar d’arreglar si us plau.
    Merci.
    Bon sant Joan!

5. Rosa vazquez perdro

Rosa , a mi no em deixa veure el vídeo, ho pots arreglar si us plau? Moltes gràcies. Bona revetlla!

6. Anna

Està molt bé! El vídeo és molt bonic (tot i que surto fent el pena), i ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt. Moltíssimes gràcies a tu i a l’Aina per fer que tot això fos possible.
    Bon estiu!

7. Aroa

És genial que a l’escola s’hi facin activitats com aquestes. El video és molt maco Rosa, enhorabona!
    I felicitats a les noies que hi participen!

Una abraçada!