16 thoughts on “Llegir és una aventura

1. claudia

Sóm els nens i nenes de 5è A del Pau Casals.
    Hem vist el Powerpoint que heu fet i ens ha agradat molt.
    Us heu esforçat molt.
    Alguns dibuixos estan molt bé, es nota que heu treballat molt.

2. Paula

¡¡Hola!! somos la clase de 5ºB de la escuela Pau Casals.
    Nos ha gustado mucho el Power Point y creemos que os habeis esforzado mucho.
    Los dibujos están muy bien.

3. Guida

Hola Claudia, Paula i Eloy…. moltes gràcies pels vostres comentaris. Ens donen molta alegria. A mi també m’agrada molt mirar el vostre bloc i l’ensenyaré als meus alumnes. Felicitats pel vostre català: escriviu molt bé!!!!

4. Eloy

També hem vist alguna de les vídeo redaccions.
    Pel segon trimestre, la lectura que han fet els deixo triar entre els següents treballs:
    – Vídeo redacció.
    – “Ràdio” redacció.
    – Powerpoint de la seva lectura.
    – Fer un còmic de la seva lectura.

Ens seguim llegint, Guida. Fins aviat.

5. malles Post author

Bona idea!!!!
    M´agraden totes!!! Penso que t’ho copiaré i farem el mateix. Llavors s’ho podran anar veient.

6. Martí

Bé, ja ho podeu ben dir, llegir és una aventura dintre moltes aventures: d’amor, d’intriga, d’humor… N’hi ha de tots colors. Jo us recomano pels del cicle superior “El pa de la guerra”, de Deborah Ellis. Tracta d’una noia d’onze anys que viu a l’Afganistan durant l’època del govern dels Talibans. És un llibre basat en fets reals. Jo encara l’estic llegint i m’agrada molt! Si el llegiu no us en penedireu.
    Martí, 5èB de l’escola Anxaneta de Mataró.

7. malles Post author

Martí, fa il·lusió llegir aquest llibre. El cercaré i ja et diré coses. Gràcies pel teu comentari.

8. ALBA, SARA, IRIS.

Ja hem vist el que heu posat a la web és molt bonic.Nosaltres tambè farem el mateix què vosaltres, però per parelles, els dibuixos sòn presiosos. fins un altre. Som de cinquè.

9. malles Post author

Gràcies, Alba, Sara i Iris. Sou de l´Anxaneta de Lleida?

Guida
    Mestra de 5è de l´escola IC d´Horta (Barcelona)