Per què vas començar a llegir?

Entrevistes fetes pels alumnes de cinquè a diferents persones (pares, mestres, germans majors….)

• CARLOTA ABETLLA, A SA MARE. Perquè la meva germana llegia i com que jo veia que s’ho passava superbé jo també m’ho volia passar bé. Me’n recordo que em llegia tots els llibres de la Sissi i m’imaginava que era ella.
  • LORENA CALVO a SON PARE. Perquè a l’escola me’n van ensenyar. El primer dia vaig plorar però amb el temps vaig descobrir que era una imaginació que es feia realitat a la teva ment.
  • NORA CASTILLEJO, a SA MARE, Perquè m’agradava i em relaxava.
  • ISAAC COUSELO , a la YOLANDA (mestra de 4t). Perquè em feia curiositat saber què posava als llibres.
  • ESTHER CHAMOCHO, a SA MARE. Perquè m’interessaven els llibres.
  • SANDRA GONZÀLEZ, a SA MARE. Perquè m’agradava explicar-me les aventures dels llibres amb les meves amigues.
  • SÍLVIA AGUILAR, a la seva ÀVIA. Perquè la meva mare em comprava llibres. Els primers llibres que vaig llegir eren de la meva mare.
  • LAIA BLANCO, a SA MARE. Perquè vaig agafar un llibre i me va agradar.
  • JULEN HERRANZ i IVAN CAMPOS, a la CARME (mestra de 5è). Per aprendre.
  • PAULA ANTORANZ i MIREIA ESTRADA, A LA SHEILA. Per curiositat. Vaig llegir un conte que es deia Nico, i em va agradar molt i llavors ja vaig seguir.
  • CARLOS ALDECOA, a SA MARE. Al principi per aprendre coses.
  • POL i IGNASI DE MIGUEL, a la professora IRENE. Perquè a la meva escola hi havia un servei de biblioteca que m’agradava molt.

7 thoughts on “Per què vas començar a llegir?

1. Sara

Hola, escola d’Horta. Sóc la Sara García de Mataró. Com us van les notes? espero que bé.Bueno jo us vull recomanar un llibre de la “Tina Supebruixa a la recerca del tresor”. Doncs aquest llibre va de que la Tina estava a la seva habitació llegint un llibre i de sobte comença a imaginar el que va llegint. Llavors és com si entrés en aquell llibre amb un amulet o algo semblant però l’amulet és l’única cosa que podria tornar la Tina a casa seva. Però de sobte vé un mico i la treu d’allà i a partir d’aquell moment passen coses a la selva. Ah! Me n’oblidava sóc de 5è A
    Adéu

2. malles Post author

Hola Sara, moltes gràcies pel teu comentari. Està ben escrit i fa ganes de llegir-lo!!! Demà el llegirem junts a classe.

3. Martí

Hola, sóc en Martí de l’escola Anxaneta de Mataró. M’heu demanat una nota del llibre “El pa de la guerra”, i la meva nota és……………………
    Un 10!
    Ja us tornaré a deixar un comentari, ok?
    Adeú.
    Martí, escola Anxaneta de Mataró.

4. Guida

Gràcies, Martí!!! estem fent un llistat dels 10 millors llibres que hem llegit. Em sembla que el teu hi haurà d´entrar per força!!!

5. Anònim

Hola guida saps qui me a escrigut de Sabadell
    L´Alicia a en trat al nostre blog.

6. malles Post author

A l’Alícia li han escrit dues alumnes de 5è A que es diuen Lorena i Eli. Van entrar al teu bloc i els hi va agradar molt. I van agafar algunes idees teves per posar al seu.