ENS APROPEM AL FÀNTASTIC MÓN DELS LLIBRES

TOTS ELS DILLUNS PER LA TARDA ELS NENS I NENES DE P3 ENS HEM INICIAT EN EL MÓN DE LA LECTURA A PARTIR DEL NOSTRE CONTE “AQUEST SÓC JO”. JUNTS HEM COMPARTIT, A PARTIR DELS ÀLBUMS, EXPERIÈNCIES DE LA NOSTRA CURTA PERO JA MOLT INTESA VIDA.
TAMBÉ HEM APROFITAT PER A FER VISITES A LA BIBLIOTECA DE LA NOSTRA ESCOLA.

VOLEM DONAR LES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES PER AQUESTS ÀLBUMS TAN XULOS QUE HEU PREPARAT.

L’exposició del projecte.

En aquest moment els alumnes de quart estem preparant l’exposició del nostre projecte.
Ens hem organitzat per grup de treball incloent membres de les dues classes i ens hem repartit els temes que van anar sorgint durant el desenvolupament del projecte.

Ens està costant una mica posar-nos d’acord, ja que en un principi no ens ha quedat gaire clar l’objectiu. Poc a poc anem adreçant la nostra tasca i desenvolupant la nostra exposició. Després d’hores i hores de conversa, elaboració de material i recordant tot allò que ja hem treballat, estem convençuts que el producte final estarà a l’alçada de les nostres expectatives!!!
Si més no això esperem!!