Sortida al Cosmocaixa de Barcelona

Hola famílies,Ficada de pota

Ja queda menys per anar tots els nens i nenes de P4 d’excursió al COSMOCAIXA DE BARCELONA.  La sortida serà des de l’escola a les 9:00 h aproximadament i arribarem a les 17:00h.

El que farem serà una visita al museu i una activitat programada del Click. Esperem passar-nos-ho molt bé i al mateix temps aprendre coses noves.

Com en totes les excursions de tot el dia, cal portarIndec?s: motxilla petita amb esmorzar i dinar (diferenciat amb el nom posat); ampolla d’aigua i sobretot roba còmoda.

Així doncs…esperem que la sortida arribi aviat i ens ho passem d’allò més bé!Guai!

9 thoughts on “Sortida al Cosmocaixa de Barcelona

Un dubte que tinc cal portar roba de recanvi (per si a cas)?? Per cert, ara m’explicava l’Oriol tot al.lucinant que la Jose pobre s’havia espantat molt perquè un nen li havia ratllat a un altre el quadern. I l’ha castigat dos dies sense pati. Dèia: mama, pobre Jose l’han fet enfadar molt!! Evidentment m’ha dit els noms però jo no els posaré. I ja li he dit que ell això no ho faci mai: i em dèia no mama jo això no ho faig!! Mare meva Jose, quina paciència que heu de tenir!! A l’Oriol li ha degut impactar el tema perquè s’ha estat com a mitja hora explicant-nos tot això. Ja esteu distrets/es, ja!

hola,
    queda menys per excursió. el pau te moltes ganes de anar. De fet la setmana despres de setmana santa que vem fer vacances aquell dijous voliem anar al tibidabo pero resulta que plovia molt i vem decidir anar al cosmocaixa.
    Hem pensava que faltava mes dies per anar-hi, al pau igulment li fa molta il.lusio de porder anar amb tota la classe. Nosaltres nomes vem poder veure la part de baix . Hi ha una activitat que es el toca toca que nomes era pels colegis. aH! vem veure cavallets de mar vius. Al pau li va fer molta gracia. formigues, peixos. un munt d’experiments que pots tocar. bueno bueno !!!!

3. Maria Elena Alonso mama de Helena de p4b

Mañana no se como se portara Helena,es la primera vez que sale con los compañeros de clase, en p3 cuando fueron haver los animales se le escapaba mucho el pis y el dia del aquariun por anginas con fiefe muy alta y esta tarde ya se ha quedado dormida no se espero que no sea porque barrunta algo ,estaba muy llorona asi que mañana nos veremos espero y no volvamos a perder el dinero
    Besis

Hola Maria Elena,
    no te preocupes que cuando salimos de excursion todos se portan mejor que nunca ya que es algo nuevo, que les llama mucho la atencion y que les hace estar muy atentos a todo. Espero que mañana pueda venirse con nosotros, que seguro que nos lo pasaremos todos muy bien y aprenderemos muchas cosas en el cosmocaixa.
    Silvia

L’Oriol està encantat amb l’excursió. Però entre que s’ha llevat super aviat. A les 6:40 ja estava despert i l’excursió porta una tarda una mica “tonteta”. A veure si avui va a dormir aviat i demà ja tingui les piles recarregades.

Per cert, m’he oblidat de dir que l’Oriol m’ha explicat tot orgullós que ha vist molts coloms (els hi té pànic) i segons ell diu que els ha perseguit amb el Joel i que ara ja no li fan por. Estava molt orgullós, ja li he dit que molt bé i a veure si ara ja no li té por.

7. Blanca mare Dídac

8. Maria Elena Alonso mama de Helena de p4b

Pues me parece que Helena no se porto muy bien que digamos ,ya que me dijo que la regañaste por que se fue lejos y tambien me ha dicho que se callo en las escaleras y le han salido morados en las dos piernas. He visto las fotos y aunque Helena la he visto en tres fotos al menos hecho de menos la foto del grupo, como hicisteis en la salida al acuariun .
    Le puse un DVD que hace unos 2 años que lo tiene de Barrio Sesamo que justo sale la zona de los niños de juegos y al verla la reconocio enseguida aunque decia que no estaban alguna cosa que alli salia. Llego muy altiva y como mas mayor ,
    Ah y gracias por la felicitacion .
    Besitos

Hola MAria Elena,

Si que se portó bien como la gran mayoria, ya que en las excursiones todo es nuevo para ellos y hacen que esten más atentos. Cuando se fué “lejos” fue cuando estabamos comiendo pero fue porque se levantó de donde estabamos comiendo….nada más ya que comimos en un parque dentro del Cosmocaixa que es bastante pequeño y muy limitado.
    No te preocupes que se lo pasó muy bien en la salida!!
    un saludo