COMENCEN UN NOU CURS….

Les  aules   de P5  ja  us   esperen…

Recordeu que els vostres fills/ i filles  hauran d’anar el dilluns a les aules anteriors de P4,  als taurons,  als cavallets de mar i  als pingüins,  i allà ens  acomiadarem  de  P4  i  anirem a  les  classes  noves.

Un parell d’observacions:

• els llibres no els hi poseu el nom, en una bossa de plàstic i amb el nom posat a fora.
  • Aquest any no hauran de portar got per beure aigua,  una ampolleta d’aigua  marcada amb el nom i cada dia a la bossa de l’esmorzar.
  • No  hauran de portar la tovalloleta de roba.

Tots  aquests canvis  us ho comunicarem  a travès de notes i a la reunió de pares.

Fins  dillunsssss

66 thoughts on “COMENCEN UN NOU CURS….

Calla, calla que a la tarda i vespre em fèien mal els dits. Això és el no estar acostumada!!! Per cert, l’Oriol avui dèia que portaria a casa la castanyera i un clip que es penja a la roba(suposo que déu ser un tipus pin). Avui anava molt content!!!!! Que vagi molt bé la castanyada!!!!!!

Que content estava l’Oriol perquè li havia sortit l’explicació del conte del cotxet vermell a la neu molt bé. A la tarda me’l va voler tornar a explicar perquè jo escoltés com ho havia fet a l’escola i la veritat que sense el conte del davant el peque se’l sabia de memòria!!! El vaig felicitar i va estar super content tota la tarda!!!!!.

L’Oriol està encantat amb el nou jefe que té a la classe. Ahir, dilluns va sortir dient: mama tenim un jefe a la classe, jo no entenia res (per variar) i finalment em va dir que la Rosa no hi és i que en comptes de la Rosa hi ha el jefe que es diu Toni i que té 2 nens que es diuen ………. Total que crec que la idea del jefe li ha encantat. Canviant de tema, Déu ni do quants peques malalts!!! A veure si es millorent tots i totes!! Vaya curs que ens espera!!!!

Bueno, bueno, l’Oriol ahir ens va dir que la JOse estava malalta i no havia anat a l’escola. Esperem que et recuperis molt aviat Jose, petons. Sònia, Juan i Oriol

5. Jose Post author

Moltes gràcies, però encara no tinc tota la veu, la vaig perdre totalment, i també tinc molta tos. Tot i que m’agradaria tornar a la rutina, no estic bé i m’hauré de quedar uns dies més. Almenys ja hi ha substituta, que tal i com estan les coses no és fàcil que el departament ens la enviin. Gràcies per preguntar i un petonet a l’Oriol.

Déu ni do noia doncs millora’t i recupera’t aviat. És que està tothom igual, mare meva. Aquest any es veu que la cosa ve forta. Ànims i a cuidar-se!!!

Hola Jose,

Quant dies sense tú. Déu ni do lo fort que l’has enganxat!!! Ahir em dèia l’Oriol: mama la Jose malalta i la profe nova crec que em va dir la Marta diu que li fa també mal el coll!!!!! Ay, mare meva!!!! Bueno Jose esperem que estiguis millor i que et puguis reincorporar ben aviat. Ànims i cuida’t molt (Bé, millor que et cuidin)!!!

8. Jose Post author

Moltes gràcies per preguntar, però encara tinc per una setmana més. Encara no he fet net i tinc tos d’aquesta que molesta tant, i mucositat. Trobo a faltar el ritme de cada dia i el soroll dels nens. Bé, espero tornar el més aviat possible. Un petonet per l’Oriol.

9. Jose Post author

ja estic molt millor, si tot va bé torno al cole el dimarts dia 1, ja tinc moltes ganes, però aquesta setmana s’ha complicat amb visites de metges. Ja li pots dir a l’Oriol que tinc moltes ganes de veure’ls a tots, i de començar les coses de nadal, que ja m’han dit que està tot preparat. Un petonet per tots dos

Que bé Jose, quina alegria!!!!!! Avui mateix li dic a l’Oriol. Es posarà content!!!!! A veure doncs si ens veiem aviat ja!!!!! Petons i cuida’t molt!!!!!!!!!!

Que noia,

Finalment ja pots incorporar-te demà??? A veure si et veiem. Tot i que l’Oriol ja comença a estar encostipat. Veurem que aguanta!!!! Ara que arribaràs tú a veure si fallarà ell!!

Espero que ja estiguis recuperada!!!

Hola Jose,
    Uns dubtes que tinc:
    1. L’Oriol m’ha dit que hem de portar joguines seves pels nens pobres. Quan les hem de portar?? I on les hem de deixar?
    2. Tema del neàpolis (canal blau), posa que els anem a recollir al neàpolis però els que es queden al menjador. Què hem de fer?? Els porteu vosaltres o hem de venir a recollir-los?? Gràcies!!!

13. SILVIA

HOLA A TOTS/ESS!!

Quants dies sense escriure eh..jajaja igualment vaig fent ullades eh 😛 sk us trobo a faltar!!! 🙁
    com va tot? i els preparatius del nadal? ja mateix estem acabant i començant un nou any…això passa volant! Jo estic com sempre i continuo a hospitalet a la mateixa escola fins despres de festes…avere si desprès em toca el pompeu..estaria bé!! jeje

Espero que estigueu tots molt bé, els vostres fills/es vagin avançant molt i…..bones festes atots/es!!! una forta abraçada!

silvia

Hombre Sílvia!!!

Els preparatius de Nadal bé, l’Oriol com a boig amb els tios. Només que donant-lis menjar perquè caguin molt. L’únic que ja comença a fer moltes preguntes al respecte, mama com poden menjar si la boca està pintada, mama si els tios semblen joguines, etc.etc.. però vaig responent com puc i li pot més suposo la il.lusió que la realitat. A veure a veure si et toca el Pompeu!!!!! Nosaltres també et trobem a faltar!!!! Bé, noia que passis molt bones festes i que els reis et portin moltes cosetes, però sobretot salut i feina!!!!!!!!

Mare meva!! No ens hem donat compte i ja han passat les festes de Nadal. Ja mateix a la rutina i al cole. Bé, espero que els Reis us portin moltes cosetes i ens veiem aviat!!!!!