Diada de Sant Jordi

Hola a tots/es!!

Esperem que hagueu rebut tots roses i llibres…en aquest dia tan especial!! A l’escola avui ens ho hem passat d’allò més bé…pel matí hem anat a la rambla a passejar i a mirar totes les parades on ens han regalat un llibre a la parada de l’Abacus. I a la tarda…ha vingut la Ratoliva a portar-nos un regalet….en Pompec! Es molt maco…així que us deixem algunes fotografies : http://cid-15edb8910f69cf9e.skydrive.live.com/browse.aspx/La%20festa%20de%20SANT%20JORDI%20amb%20la%20ratoliva%20i%20el%20pompec?nl=1&uc=9&isFromRichUpload=1

Que sapigueu que els nens/es d’educació infantil hem cantat una cançó de Sant Jordi a la Ratoliva i ho hem fet perfecte! I desprès….a menjar coca i xocolata! Quin dia!!

Així doncs…aquí podreu veure algunes de les fotografies!

5 thoughts on “Diada de Sant Jordi

Que bonissim!!! La Júlia m’ha tret del meu error: jo em pensava que el pompec era com la ratoliva i nooooooooo es un ninot de cartró. La molt despistada s’ha oblidat de donar-li els contes! Pero ja els hi hem donat a la Sonia per que els deixi a la biblio que nosaltres haviem de marxar correns correns.
    Avui la pobre estava esgotada. En plan mami posam el pijama, rentam les dents que no puc meeeeeeees, una canço curteta i a dooooooormir. Per cert, li he hagut d’explicar que era l’Abacus.
    Bona nit a tothom i gracies per les fotos

Hola Marta,
    Doncs avui amb la visita de la ratoliva també hi havia un gran regal (com podeu veure a les fotografies penjades) i dins hi havia en Pompec fet amb paper maché…molt bonic i molt graciós! Així que ara a la biblioteca de l’escola a més a més de tenir la presencia de la ratoliva..també tindrem a en Pompec!
    Avui es normal que estigui cansada, entre sortir a la rambla, els nervis fins que han cantat, la calor que feia, estar al pati jugant una estona i tot plegat…hem acabat tots baldats i amb la panxa ben plena!
    bona nit i fins demà!
    silvia

Finalment l’Oriol va poguer venir, menos mal. Mai l’havia vist tant insistent per anar a l’escola. La veritat que s’ho ha passat molt bé. I quantes coses que ha portat mare meva!!!!!.Ara li vaig dir: oi, Oriol quina rosa més bonica que m’has fet i em va dir: no mama l’ha fet la Jose!!!! És que són!!!!! L’única cosa és que em dèia que ell volia haver vist el teatre de sisè i que no va poder. Segons ell el fèien dimecres a la tarda.No sé això és el que em va dir. Apa petons!!!!!!

Hola Sonia,

abans de res moltissimes gracies per la rosa, em va fer molta il·lusió i a sobre l’oriol sent d’una altra classe. Ahir vaig arribar a casa plena de roses! jeje en tinc per fer un ram molt bonic!sou molt detallistes! 🙂
    En relació a l’obra de teatre efectivament si que va ser dimecres a la tarda, que van interpretar la llegenda de Sant Jordi. Va estar bé i tots van estar molt atents, aquestes coses els criden molt l’atenció.

En relació a la rosa…cadascu va fer la seva propia rosa, lo unic que nosaltres les acabavem d’enllestir, i posavem el llaç ja que els hi costa molt. Però ell com tots els altres va encarregar-se de treballar amb el paper de seda vermell fins aconseguir el resultat final d’una rosa tan bonica!!

Que ahir s¡ho va passar bé no ho dubto perque tots vam gaudir molt de la festa, i sobretot de la visita tan esperada de la Ratoliva. I no dubteu de la coca amb xocolata…com es van posar!!

Hola Sílvia,
    M’alegro que et fés il.lusió la rosa. Tot i que l’Oriol sigui d’una altra classe, et coneix perfectament i a més a més era per agrair-te tota la feina que fas. Petons i bon cap de setmana. Que ja queda menys pel cosmocaixa, l’Oriol ja compte els dies. La llàstima és que aquesta excursió no el podré portar jo per acomiadar-lo perquè jo també estic a Barcelona i me m’haig d’anar molt aviat, però estaré com un clau a l’hora de l’arribada de l’excursió. A veure si teniu un bon dia!