Moltes gràcies!

Les mestres us donem les gràcies pels regals que ens heu fet aquests dies. Estem molt contentes i ens han agradat moltíssim! Al llarg del curs heu tingut molts detalls amb nosaltres, i això ho agraim molt!

Sílvia diu: Avui els cavallets de mar m’heu donat un regal que ha estat increible per a mi! m’ha agradat moltíssim i com que m’heu demanat que penji una fotografía per als pares de la classe que no ho han vist i no han pogut venir a les 9h a donar-me’l amb el permís dels altres pares de les altres clases , la penjo. Ja el tinc posat a casa! i la pulsera grava també posada. MOLTES GRÀCIES!

LES TUTORES ACABEM EL CURS MOLT CONTENTES I AGRAIDES! UN PETÓ MOLT FORT A TOTS/ES!!!

5 thoughts on “Moltes gràcies!

Doncs la mare i el pare de l’Oriol també acabem molt agraïts amb les tutores i el professorat de l’Oriol. Ha estat un any on l’Oriol ha après moltes coses i ha millorat moltíssim amb la lletra, números, amb els dibuixos. I ja no diem el resseguir les línies, que va començar fatal i ara ja ho fa força bé. A tú Sílvia per tota la dedicació del bloc. Qui ho diria que el bloc ens hagués enganxat tant!!! I a la Jose per la seva participació en el bloc i per ensenyar tan bé, perquè l’Oriol ha millorat molt però això ha estat fruit de la teva dedicació, n’estem convençuts. Esperem que l’any vinent ens tornem a veure. Encara recordo quan l’Oriol va treure la cama de la Vella Quaresma, estava tan emocionat, i tan content…. Moltes gràcies a totes vosaltres i a les mamis que han participat en el nostre bloc. Molts petonets a tots/es i que tingueu molt bones vacances. Aquest any l’Oriol no tindrà esplai, com estarà el pare recuperant-se encara de la seva lesió, deixarem que per un estiu no tingui horaris i pugui disfrutar del papi i esperem que al setembre ja tot torni a la normalitat, el papa pugui ja treballar i l’Oriol a l’escola amb unes profes com les d’aquest any. De tot cor MOTES GRÀCIES!!!!!!

2. Silvia V. - 2n Bsvazque6 Post author

Sònia, estic contenta que acabis el curs encara enganxada al bloc! jajaja sou unes mares molt participatives..i això els nens ho saben i els agrada moltíssim! El bloc ha estat una manera de comunicar-nos, d’apropar-vos als pares i familiars a tot el que feiem dia rere dia a l’escola, i ajudar a que mitjançant les fotografies i les informacions que us posaven els vostres fills es poguessin expressar una mica més envers tot el que feien.
    un petó molt molt fort! pero recorda…el bloc demà no acaba…m’heu d¡explicar les vacacnces!! i jo us he de dir on aniré a parar….

un petonasssss

jope!!!
    A casa estem contents i tristos a l’hora. el pau avui estava molt content pq s’ha pintat de spider man i ha fet la jincama . ens ha dit que LA SILVIA!! a guanyat el partit de futbol. vaja eres la unica que jugava?? jeje. despres m’ha explicat una miqueta les activitats , pero m’ha dit: al vespre t’ho explico tot. pero estava reventat ja que a anat amb el papa al metje i m’han vingut a buscar a la feina ( fins a la platja caminant). tambe tinc que dir que estem molt agraits pel grup de mestres que aquest any ens ha tocat (angles, musica, gimnasia, tallers ,,etc.) us esperem al setembre a tots carregats de piles . tambe agrair a les monitores del menjador que fan que els nostres fills creixin i aprenguin a menjar fora de casa,i hora d’acollida que sense ells no podriem anar a trevallar cada mati. A la jose que gracies a tu tambe hem tingut molta informació i participació. I TU SILVIA!!! dirte que si hem demanesin que digues 3 desitjos un seria que tornesis l’any que be . els altres dos SALUT I FEINA per tots ja que corrent temps dificils. Be!! snif snif. Ara venen vacances , carrega piles , descansa, disfruta . i sobretot explica les vacances. UN PETONAS.

4. Silvia V. - 2n Bsvazque6 Post author

Tots s’ho han passat pipa a la gimcana i sobretot això de pintar-se de princeses, spiderman…jeje I al fútbol no era la unica tot i que per ells si…jajaja eren bons animadors! A veure si es compleixen els desitjos…jeje jo només demanaria quedar-m’hi amb tots vosaltres…perque ara si que ha arribat el moment de despedir-me de tots..:( semblava que encara faltava pero…el temps ha passat volant…

i tranquila que tot i descansar i disfrutar us explicare per aqui les vacancetes! un petonas

Sí Sílvia sobretot digue’ns on vas. Esperem que si no et toca al Pompeu, sigui apropet. I l’Oriol avui abans de sopar li ha volgut fer un dibuix per donar-li a la Jose, veurem si demà deixa la vergonya a un costat i és capaç de donar-te’l Jose. L’Ha fet amb molta il.lusió i només em preguntava: mama li agradarà??? I jo li he dit : I tant, li farà molta ilu. Esperem que t’agradi, això si te l’arriba a donar, és clar. Bé, ja vaig a dormir que demà és revetlla i toca festa gran a casa. Petonets.