Pasqua

A l’escola treballem la Pasqua, i ho hem fet amb la VELLA QUARESMA (on cada divendres li treiem una cama mentre li cantavem la cançó que vam aprendre) ; hem fet un niu de fang amb un pollet i dos ous  ; la tapa de l’àlbum del 2on trimestres és un pollet que surt dins de l’ou i hem fet una mona de Pasqua tots plegats a la classe. mmmmmmmmmm que bonaaaaaaa!!! Quanta xocolata! Descarati Que bé ens ho hem passat….us deixem algunes fotografies i…..bona SETMANA SANTA!!! Gaudiu-ne de les vacances!

6 thoughts on “Pasqua

Què bonic el tema del niu amb els pollets i els ous!!! Us felicito per a la idea. És genial. L’Oriol estava entusiasmat amb aquest tema. Em dèia mama no t’ho puc dir però hem fet una cosa més bonica que et quedaràs parada, i llavors m’acabava dient: bueno mama ja veuràs és un niu amb un pollet!! I avui quan marxava a l’escola li he dit: Oriol a veure si treus alguna mona avui?? I em dèia més xulo mama, el niu amb el pollet!!!!
    Desitjar-vos molt bones vacances i esperem que el temps ens acompanyi i surti ja el SOL!!!! Petons!!!!

Hooooola Silvia,
    vaya, vaya… jo només vaig llegir en el llibre d’ahir que haviau menjat la mona i la Júlia em va dir que no, que la menjaveu avui… Pregunta, els ous els heu pintat vosaltres?… Quina xulada!!!

Hola a totes i a tots,
    doncs sí, avui ens hem menjat una mona entre tots i ells han estat molt contents. Tenien molta il.lusió en emportar-se el niu amb el pollet. Esperem que us agradi totes les coses que fan els vostres fills/es. Han treballat molt. Els ous, estan pintats i guarnits per la Pili, la secretària de l’escola, alguns d’ells estaven guarnits amb flors seques, amb flors dels tovallons… molt bonics. Records a tothom

4. Jordi Cardona

Hola, el cavallet de mar Francesc hem diu que la mona estava molt bona. Hos felicito per la idea i el treball fet. Adéu amics

Hola Jordi,
    Abans de res estic contenta que us animeu a participar en el bloc!La mona la veritat es que ens ha quedat molt bona, i em menjat moooolta xocolata! per això estaven tots tant contents avui. ¨Ha estat un dia diferent a l’escola on tots ens ho hem passat molt bé. Hem guarnit la mona, hem ballat, ens hem fet fotografies, en la hem menjat i li hem tret la cama a la vella quaresma. Només en queda una…que a la tornada ja no hi serà perquè la Pasqua ja haurà arribat. Gaudiu de les vacances!

6. Maria Elena Alonso mama de Helena de p4b

Hola, vaya menudas monas mas chulas y seguro estaban muy ricas quien hubiera pillado un trozo jejejeje y el pollito en el nido era chulisimo pero a Helena no le llego sano a casa el nido pues no va y lo golpeo en el suelo y claro se rompio yo pensaba que era de plastilina si no ni se lo dejo.
    Un saludo a todos